E-commerce consulting

Din strategiska partner & bollplank inom e-handel.

En rätt lång text kan också få plats

Våra tjänster

Vi erbjuder dels spetskompetens i form av erfarna konsulter som kan stötta företag inom olika områden av e-handel, och dels vår 360-audit.

Konsulttjänster

Vi analyserar den digitala köpupplevelsen och levererar insikter, förbättringsförslag och en prioriterad roadmap

360 Audit

Vi analyserar den digitala köpupplevelsen och levererar insikter, förbättringsförslag och en prioriterad roadmap

Digital Advisor

Vi analyserar den digitala köpupplevelsen och levererar insikter, förbättringsförslag och en prioriterad roadmap

360 Audit
Områden 360 Audit omfattar
Läs mer här

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar

Fokus

Genom att granska dessa aspekter hjälper vi er att förbättra kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Vi identifierar möjligheter för förbättrade lojalitetsprogram, optimering av kundservice och returrutiner som kan öka kundretentionen.

Vad vi analyserar
Vår auditprocessen
Steg för steg

Inledande konsultation

Vårt team går igenom varje aspekt enligt vår 360° modell och identifierar förbättringsområden

Insamling av data

Vårt team går igenom varje aspekt enligt vår 360° modell och identifierar förbättringsområden

Audit och analys

Vårt team går igenom varje aspekt enligt vår 360° modell och identifierar förbättringsområden

Resultat och rekommendationer

Vårt team går igenom varje aspekt enligt vår 360° modell och identifierar förbättringsområden

Implementering (tilläggstjänst)

Vårt team går igenom varje aspekt enligt vår 360° modell och identifierar förbättringsområden

Några av våra partners
Läs mer här

Apollo

Cellbes

Caia

Efva Attling

& other stories

Orkla

Panduro

Sweef

& other stories

Boka ett möte med Ali Nouri för att höra mer om vad vi kan erbjuda.

E-commerce Audits
Organisatorisk analys och genomgång

Vi erbjuder dels spetskompetens i form av erfarna konsulter som kan stötta företag inom olika områden av e-handel (teknik, marknadsföring, affärsutveckling m.m.), och dels vår 360-audit.

Läs mer här
Upptäck
Om oss
Lediga tjänster
Podcast
Våra tjänster
360 Audit
Konsult
Digital Advisor
Academy
Referenser
Kontakt
Våra kontor
Kontakta oss
Press & nyheter
Telefon
010-199 35 50
E-post
info@ecommerceconsulting.se